left
right
Dorosłych
-
+
Wiek 0-2 dziecko
-
+
Wiek 3-11 dziecko
-
+
Wiek 12-17 dziecko
-
+
Zamknij
Choose

Terms and conditions

zobacz więcej k

Terms and conditions

<p style=text-align:center><br > <span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#bf9b2e><span style=font-size:22.5pt><span style=font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif>Regulamin<span><span><span><span><span><p> <p style=text-align:center>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; text-align:center><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt><strong>I. Postanowienia og&oacute;lne<strong><span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; text-align:center>&nbsp;<p> <p style=text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>Niniejszy Regulamin określa warunki, na kt&oacute;rych można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych w wybranym apartamencie. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Umowa pomiędzy Gościem, a Wynajmującym zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji on-line, za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=text-align:center>&nbsp;<p> <p style=text-align:center><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt><strong>II. Rezerwacja<strong><span><span><span><span><span><span><p> <p style=text-align:center>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>1. Celem dokonania rezerwacji, Gość rezerwuje pobyt w wybranym okresie. Na adres e-mail Gościa zostanie przesłane potwierdzenie wstępnej rezerwacji apartamentu. W przypadku braku potwierdzenia dokonania wpłaty zadatku, zgodnie z terminem uwzględnionym w potwierdzeniu rezerwacji, Wynajmujący zachowuje możliwość anulacji rezerwacji.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>2. Potwierdzenie rezerwacji wysłane przez Wynajmującego uwzględnia:<span><span><span><span><br > <span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>a) datę pobytu Gościa<span><span><span><span><br > <span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>b) kwotę należną do opłaty za wynajem<span><span><span><span><br > <span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>c) informację dotyczącą wysokości zadatku<span><span><span><span><br > <span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>d) dane konta bankowego<span><span><span><span><br > <span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>e) og&oacute;lne warunki rezerwacji<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>3. Po otrzymaniu zadatku za rezerwację, Gość otrzyma e-mail potwierdzający wpłatę oraz dane kontaktowe do osoby odpowiedzialnej za zameldowanie.<strong> <strong><span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt><strong>Zadatek - zgodnie z definicją nie podlega zwrotowi z artykułu 394 Kodeksu cywilnego.<strong><span><span><span><span><br > <span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>4. W przypadku gdy kwota wpłaconego zadatku, nie pokrywa całości kwoty rezerwacji, Gość zobowiązany jest do opłaty pozostałej kwoty w chwili zameldowania w obiekcie.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:center><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt><strong>III. Warunki umowy najmu<strong><span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:center>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>1. Wynajęcie apartamentu, obejmuje wszelkie opłaty za media, przedmioty jednorazowego użytku znajdujące się na wyposażeniu apartamentu (środki czystości, kosmetyki) oraz usługi og&oacute;lnodostępne dla Gości obiektu. <span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>3. Wcześniejsze udostępnienie apartamentu w dniu przyjazdu uzależnione jest od aktualnego obłożenia obiektu i każdorazowo rozpatrywane jest indywidualnie przez Wynajmującego. Niezależnie od dobrej woli Wynajmującego, nie gwarantuje on wcześniejszego zameldowania w dniu przyjazdu z wyprzedzeniem.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>4. Przedłużenie doby hotelowej uzależnione jest od aktualnego obłożenia obiektu i każdorazowo rozpatrywane jest indywidualnie przez Wynajmującego. Niezależnie od dobrej woli Wynajmującego, nie gwarantuje on przedłużenia doby hotelowej w dniu wyjazdu z wyprzedzeniem.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>5. Wynajmujący świadczy usługi w wybranym Apartamencie zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość proszony jest o bezzwłoczne zgłoszenie w biurze obsługi wynajmującego.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>6. Gość ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić Wynajmującego wszelkich zdarzeniach, kt&oacute;re mogą narazić właściciela lokalu na szkodę materialną lub naraża bezpieczeństwo innych Gości przebywających na terenie obiektu<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>7. Gość może korzystać z apartamentu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>8. Dziecko do lat trzech, śpiące na ł&oacute;żku z dorosłymi lub we własnym ł&oacute;żeczku i niewymagające pościeli, nie ponosi żadnych opłat za pobyt. Pozostałe dzieci rozliczne są zgodnie z warunkami rezerwacji.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>9. Na terenie Zakopanego obowiązuje opłata miejscowa w wysokości 2 PLN za osobę za każdą noc pobytu, kt&oacute;ra nie jest wliczona w cenę pobytu.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>10. W ramach rezerwacji Gościom nie przysługuje miejsce garażowe na terenie obiektu. Zarządzający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, pozostawionego przed budynkiem lub na parkingu niestrzeżonym.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>11. Zameldowanie po godzinie 22:00 i wymeldowanie przed godziną 8:00 powinno być zgłoszone wcześniej i ustalone z obsługą. Przyjazdwyjazd w godzinach od 22:00 do 8:00 jest dodatkowo płatny 80zł.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:center><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt><strong>IV. Obowiązki Gości<strong><span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:center>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>1. Faktyczna liczba os&oacute;b mających mieszkać w apartamencie jest ograniczona do podanej w potwierdzeniu rezerwacji. Gość zobowiązany jest do poinformowania Wynajmującego o zmianie liczby os&oacute;b przebywających w wynajętym apartamencie. W przypadku wykorzystania apartamentu niezgodnie z warunkami rezerwacji, Wynajmujący może odm&oacute;wić zameldowania w obiekcie i wydania kluczy do rezerwowanego apartamentu. W takim przypadku, Gość zobowiązany jest do pokrycia pełnej kwoty rezerwacji.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>2. Gość jest zobowiązany do zgłoszenia dokwaterowania kolejnej osoby Wynajmującemu przed zaistnieniem takiej sytuacji. Wynajmujący zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dodatkowych os&oacute;b, jeżeli ich łączna liczba przekracza możliwości techniczne danego apartamentu. Dodatkowe osoby zostaną rozliczone zgodnie z ustaleniami pomiędzy Gościem a Wynajmującym.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>3. Gość zobowiązuje się do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa. Na terenie obiektu, obowiązuje cisza nocna w godzinach 22:00 &ndash; 06:00. Nieprzestrzeganie ciszy nocnej spowoduje konieczność natychmiastowego opuszczenia obiektu bez zwrotu wpłaconej kwoty.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>4. Gość oraz jego Goście odpowiadają za wszelkie szkody, jakie wyrządzą w wynajętym apartamencie, częściach og&oacute;lnodostępnych jak i na terenie obiektu oraz do niezwłocznego powiadomienia Wynajmującego o wszelkich szkodach i zobowiązuje się do ich pokrycia.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>5. Gość zobowiązany jest do okazania podczas zameldowania, dokumentu ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu w spos&oacute;b umożliwiający zameldowanie, obsługa ma obowiązek odm&oacute;wić wydania kluczy do apartamentu.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:center><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt><strong>V. Usługi dodatkowe<strong><span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:center>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>1. Zwierzęta nie są akceptowane w obiekcie.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>2. Ł&oacute;żeczko dla dziecka jest dodatkowo płatne, w kwocie 50 PLNpobyt.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>3. Możliwość wynajęcia miejsca garażowego w kwocie 60 PLNdoba.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>4. Zgubienie kart-kluczy do apartamentu skutkuje naliczeniem opłaty w wysokości 100 PLN.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:center><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt><strong>VI. Zmiany w rezerwacji<strong><span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:center>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>Modyfikacja rezerwacji możliwa po jej dokonaniu, możliwa jest wyłącznie w drodze indywidualnego porozumienia z wynajmującym. Zatwierdzenie modyfikacji rezerwacji następuje w formie potwierdzenia pocztą elektroniczną.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:center><br > <span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt><strong>VII. Przeniesienie praw i obowiązk&oacute;w Gościa na inną osobę<strong><span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:center>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>Gość może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić Wynajmującego o zmianie Rezerwującego podając dane personalne osoby, kt&oacute;ra przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy. Osoba przejmująca rezerwację, zobowiązana jest w&oacute;wczas do potwierdzenia takiego faktu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, modyfikując rezerwację o niezbędne dane osobowe i dane płatnicze.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:center><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt><strong>VIII. Wystąpienie sił wyższych<strong><span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>1. Strony mogą uchylić się od odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zawartej umowy, jeżeli nastąpiło ono w wyniku zdarzenia siły wyższej.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>2. Do cel&oacute;w umowy, &bdquo;siła wyższa&rdquo; oznacza każde zdarzenie uniemożliwiające wykonanie zobowiązania, pozostające poza kontrolą stron, kt&oacute;rego strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy i kt&oacute;remu nie można było zapobiec, w tym między innymi: działanie sił przyrody, stan wyjątkowy, stan wojenny, nowe ustawodawstwo lub decyzje administracyjne, awarie techniczne mające wpływ na wykonanie niniejszej umowy ilub wszelkie inne zdarzenia podobnej natury. W sytuacji gdy, zaistnienie takich zdarzeń uniemożliwi jakiejkolwiek ze stron należyte wykonanie umowy. Strona ubiegająca się o uchylenie odpowiedzialności, zgodnie pkt. 1 powyżej, ma obowiązek niezwłocznie powiadomić na piśmie druga stronę o zaistnieniu zdarzenia siły wyższej uzasadniającego takie uchylenie.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:center><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt><strong>IX. Prawo właściwe<strong><span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:center>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>Prawem właściwym dla spor&oacute;w pomiędzy właścicielem a klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Wynajmującego.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:justify>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:center><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt><strong>X. Przetwarzanie i ochrona danych osobowych<strong><span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; margin-top:0cm; text-align:center>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>1. Informujemy, że dane z dokonanych rezerwacji,<span><span><span><span> <span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>G&oacute;rska Grupa Inwestycyjna Mastalski Matanyj Sp. J. jako administrator będzie przetwarzać w zakresie niezbędnym w celach meldunkowych, zrealizowania obowiązk&oacute;w prawnych (w tym podatkowych), oraz dla zabezpieczenia własnych prawnie uzasadnionych interes&oacute;w w postaci dochodzenia przysługujących ewentualnych roszczeń o charakterze majątkowym i niemajątkowym oraz obrony przed ewentualnymi roszczeniami innych os&oacute;b.<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>2. Informujemy, ze w stosunku do powyższych danych przysługuje prawo do dostępu, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania , a także prawo do przenoszenia danych. Informujemy, że podanie powyższych danych jest konieczne do realizacji cel&oacute;w rezerwacyjnych. W przypadku braku ich podania nie będzie możliwe wykonanie cel&oacute;w meldunkowych. Informujemy że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; text-align:center><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><strong>Wynajmujący:<strong><span><span><span><br > <span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><strong>G&oacute;rska Grupa Inwestycyjna Mastalski Matanyj Sp. J.<strong><span><span><span><br > <span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><strong>ul. Kasprusie 6, 34-500 Zakopane<strong><span><span><span><br > <span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><strong>NIP: 736-173-05-74<strong><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; text-align:center>&nbsp;<p> <p style=margin-bottom:0cm; text-align:center><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#bf9b2e><span style=font-size:22.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif>Procedura rozpatrywania reklamacji skierowanych<span><span><span><span> <span style=color:#bf9b2e><span style=font-size:22.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif>do Willi Mak Residence<span><span><span><span> <span style=color:#bf9b2e><span style=font-size:22.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Times New Roman&quot;,serif>przez Gości (Konsument&oacute;w).<span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:12.0pt; margin-left:0cm; margin-right:0cm; margin-top:12.0pt; text-align:center>&nbsp;<p> <p style=text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>1. G&oacute;rska Grupa Inwestycyjna Mastalski Matanyj Sp&oacute;łka, z siedzibą w Zakopanem ul. Krup&oacute;wki 4 (34-500), wpisaną do krajowego Rejestru Przedsiębiorc&oacute;w prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śr&oacute;dmieście w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000782149, NIP 7361730574, w imieniu i na rzecz kt&oacute;rej działają wsp&oacute;lnicy:<span><span><span><span><span><span><span><p> <p style=text-align:justify>&nbsp;<p> <p style=text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>- Kamil Mastalski<span><span><span><span><span><span><span><p> <p style=text-align:justify>&nbsp;<p> <p style=text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>- Wojciech Matanyj<span><span><span><span><span><span><span><p> <p style=text-align:justify>&nbsp;<p> <p style=text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>(zwana dalej: &bdquo;Willą Mak Residence&rdquo;) rozpatruje reklamacje zgłoszone przez Gości w spos&oacute;b i w terminach określonych w niniejszej Procedurze, o ile łączący Gościa z Willą Mak Residence stosunek prawny (np. umowa), nie stanowi inaczej.<span><span><span><span><span><span><span><p> <p style=text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>2. Na potrzeby niniejszej procedury za &bdquo;Gościa&rdquo; uważa się konsumenta w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121) korzystającego z usług świadczonych przez Willę Mak Residence, składającego Reklamację.<span><span><span><span><span><span><span><p> <p style=text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>3. Na potrzeby niniejszej procedury za &bdquo;Reklamację&rdquo; uznaje się oświadczenie Gościa złożone w formie pisemnej lub w przesłane pocztą elektroniczną (niezależnie od nazwy tytułu pisma) skierowane do Willi Mak Residence, kt&oacute;re dotyczy naruszenia praw Gościa powstałego w związku z korzystaniem z usług oferowanych przez Willę Mak Residence. Reklamacja winna zawierać dane pozwalające na jednoznaczną identyfikację Gościa, jak r&oacute;wnież dane umożliwiające kontakt z Gościem oraz przedmiot Reklamacji (dokładny opis zastrzeżeń Gościa).<span><span><span><span><span><span><span><p> <p style=text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>4. G&oacute;rska Grupa Inwestycyjna Mastalski Matanyj Sp. J. ul. Kasprusie 6, 34-500 Zakopane. Reklamacje w formie elektronicznej należy wysyłać na adres poczty elektronicznej: <strong>mng.hoteloffice@gmail.com<strong><span><span><span><span><span><span><span><p> <p style=text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>5. Gość powinien zgłosić Reklamację możliwie niezwłocznie po uzyskaniu informacji o zaistnieniu okoliczności budzących zastrzeżenia, w celu rzetelnego i efektywnego rozpatrzenia Reklamacji.<span><span><span><span><span><span><span><p> <p style=text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>6. Willa Mak Residence po otrzymaniu Reklamacji podejmie działania mające na celu rozpatrzenie Reklamacji. Upoważniony pracownik ma prawo skontaktować się z Gościem w przypadkach wymagających dokonania ustalenia stanu faktycznego z udziałem Gościa bądź uzyskania dodatkowych informacji niezbędnych do właściwego rozpatrzenia Reklamacji.<span><span><span><span><span><span><span><p> <p style=text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>7. Reklamacje załatwiane są w formie pisemnej (lub w formie wiadomości e-mail w odpowiedzi na tak przesłaną Reklamację).<span><span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>8. Odpowiedź na Reklamację zawierać będzie:<span><span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>a) uzasadnienie faktyczne i prawne, chyba że nie wymaga tego charakter poniesionych zarzut&oacute;w,<span><span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>b) informację na temat zgłoszonego problemu ze wskazaniem odpowiednich fragment&oacute;w umowy bądź przepis&oacute;w obowiązujących na terenie obiektu, chyba że nie wymaga tego charakter podnoszonych zarzut&oacute;w,<span><span><span><span><span><span><span><p> <p style=margin-bottom:0cm; text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>c) wskazanie osoby udzielającej odpowiedzi.<span><span><span><span><span><span><span><p> <p style=text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>9. Udzielenie odpowiedzi na Reklamację zgłoszoną przez Gościa powinno nastąpić w możliwie kr&oacute;tkim terminie, nie dłuższym jednak niż 14 dni od wpływu Reklamacji.<span><span><span><span><span><span><span><p> <p style=text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>10. Decyzja o wypłaceniu Gościom rekompensaty lub dokonaniu zwrotu środk&oacute;w musi zawsze uzyskać akceptację Zarządu G&oacute;rskiej Grupy Inwestycyjnej. G&oacute;rska Grupa Inwestycyjna Mastalski Matanyj Sp&oacute;łka Jawna, z siedzibą w Zakopanem ul. Kasprusie 6 (34-500), wpisaną do krajowego Rejestru Przedsiębiorc&oacute;w prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śr&oacute;dmieście w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000782149, NIP 7361730574, w imieniu i na rzecz kt&oacute;rej działają wsp&oacute;lnicy:<span><span><span><span><span><span><span><p> <p style=text-align:justify>&nbsp;<p> <p style=text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>- Kamil Mastalski<span><span><span><span><span><span><span><p> <p style=text-align:justify>&nbsp;<p> <p style=text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>- Wojciech Matanyj<span><span><span><span><span><span><span><p> <p style=text-align:justify>&nbsp;<p> <p style=text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>11. Realizacja wypłaty roszczenia finansowego lub innej rekompensaty na rzecz Gościa następuje niezwłocznie, jednak nie p&oacute;źniej niż 30 dni od daty uznania Reklamacji, na podstawie decyzji Zarządu.<span><span><span><span><span><span><span><p> <p style=text-align:justify><span style=background-color:#fdfdfd><span style=line-height:normal><span style=color:#4e4e4e><span style=font-size:10.5pt><span style=background-color:#fdfdfd><span style=font-family:&quot;Arial&quot;,sans-serif><span style=letter-spacing:.75pt>12. Gość zachowuje prawo wystąpienia z pow&oacute;dztwem dotyczącym Reklamacji do sądu powszechnego, stosownie do obowiązujących przepis&oacute;w prawa.<span><span><span><span><span><span><span><p>

Newsletter

Będziemy informować Cię o specjalnych ofertach i voucherach

© 2025 Willa Mak Residence - wszystkie prawa zastrzeżone.

from by rentlab booking by hotres