Regulamin
REGULAMIN REZERWACJI
oferty przedstawionej na portalu: Willa Mak Residence
§ 1
Informacje ogólne
- Regulamin zawiera zasady rezerwacji lokali (apartamentów, domów, pokoi) („Willa Mak Residence”), które znajdują się w ofercie na stronie internetowej: https://www. https://willamakzakopane.pl/ (dalej jako „Portal”).
- Osoba korzystająca z Portalu (dalej jako „Gość”) zobowiązuje się do przestrzegania zasad Regulaminu.
- Lokale wynajmowane są przez podmiot, tj.:
- Górska Grupa Hotelowa Sp. Z o.o., ul. Chyców Potok 26 /P.II, 34-500 Zakopane, wpisana do rejestru przedsiębiorców przy Sądzie Rejonowym dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0001095970, NIP: 7361748232.
- Informację w zakresie podmiotu Wynajmującego wybrany przez Gościa Lokal zostanie przekazana w dokumencie sprzedażowym, potwierdzającym uregulowanie należności z tytułu najmu Lokalu (dalej jako „Wynajmujący”).
- Kontakt z Wynajmującym pod adresem e-mail: rezerwacja@willamakzakopane.pl lub telefonicznie: +48 500 019 219.
- Wynajmujący jest małym przedsiębiorcą.
- Umowa pomiędzy Gościem, a Wynajmujący może zostać zawarta poprzez dokonanie rezerwacji on-line (za pośrednictwem Portalu lub w jakikolwiek inny sposób przez Internet), za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie.
- Ceny wskazane na Portalu mogą ulegać zmianie. Cena, która obowiązuje Gościa, to cena z dnia i godziny rezerwacji.
- Osoba, która się melduje musi mieć ukończone 18 lat.
§ 2
W jaki sposób dokonać rezerwacji?
- Rezerwacji można dokonać za pośrednictwem Portalu, kontaktując się na adres e-mail: rezerwacja@willamakzakopane.pl lub telefonicznie: +48 500 019 219.
- Celem rezerwacji Lokalu, Gość powinien:
- dokonać rezerwacji pobytu we wskazanym okresie, w szczególności poprzez wskazanie imienia, nazwiska i adresu zamieszkania Gościa – Gość może zostać poproszony o uzupełnienie informacji niezbędnych do dokonania rezerwacji;
- uregulować zadatek na poczet rezerwacji (informacja o szczegółach zadatku zostanie przekazana po dokonaniu rezerwacji pobytu za pośrednictwem wiadomości e-mail – por. pkt 3.3 poniżej).
- W odpowiedzi na rezerwację Wynajmujący przesyła na wskazany przez Gościa adres e-mail potwierdzenie rezerwacji, które uwzględnia:
- datę pobytu Gościa w danym obiekcie,
- kwotę należną do opłaty za wynajem,
- informację dotyczącą wysokości zadatku oraz terminu zapłaty,
- informację o sposobie uregulowania należności z tytułu najmu Lokalu.
- Po wpłacie zadatku za rezerwację, Gość otrzyma e-mail potwierdzający wpłatę oraz informacje potrzebne do skorzystania z Lokalu.
- Gość jest zobowiązany do zapłaty zadatku w wysokości 50% wartości rezerwacji w momencie dokonania rezerwacji.
- Gość jest zobowiązany do zapłaty pozostałej kwoty w wysokości 50% wartości rezerwacji, w terminie:
- 14 dni przed planowanym przyjazdem – dotyczy rezerwacji w niskim sezonie,
- 30 dni przed planowanym przyjazdem – dotyczy rezerwacji w wysokim sezonie i w terminach specjalnych.
- Powyższe zasady zapłaty stanowią tzw. Ofertę elastyczną.
- Zobowiązanie do zapłaty pozostałej kwoty, o której mowa w ust. 7 powyżej, nie dotyczy sytuacji, kiedy zgodnie z ustaleniami z Wynajmującym, pozostała część kwoty jest płatna w dniu przyjazdu do Lokalu. W tej sytuacji płatność, o której mowa w ust. 7 powyżej płatna jest najpóźniej w dniu przyjazdu.
- Tak zwany sezon niski i sezon wysoki zmieniają się w poszczególnych latach. W celu uzyskania aktualnej informacji o sezonie niskim i wysokim prosimy skontaktować się z Wynajmującym (dane kontaktowe w § 1 ust. 5 Regulaminu).
- Przez terminy specjalne należy rozumieć, w szczególności: święta (chodzi o święta, z którymi związane są dni wolne od pracy), ferie (chodzi o okres ferii zimowych), długie weekendy (chodzi o weekendy, które wypadają obok świąt), sylwester, wakacje.
- W przypadku dokonywania rezerwacji na krótszy okres przed planowanym przyjazdem, pobieramy 100% ceny. W tym przypadku anulowanie rezerwacji jest niedopuszczalne.
- Brak zapłaty zadatku lub ceny we wskazanych wyżej terminach uprawnia Wynajmującego do anulowania rezerwacji i zatrzymania zadatku.
- Wynajmujący może zaoferować szczególne warunki najmu, jeżeli Gość zdecyduje się zrezygnować z możliwości anulowania najmu lub modyfikacji okresu najmu (Oferta bezzwrotna). Wymagana opłata rezerwacyjna w wysokości 100 % wartości rezerwacji. Szczegółów udziela Wynajmujący pod adresem e-mail wskazanym w § 1 pkt 5 Regulaminu.
- Na terenie miejscowości, w której znajdują się Lokale obowiązuje opłata miejscowa za każdą noc pobytu, która nie jest wliczona w cenę pobytu znajdującą się na Portalu.
- Jeżeli Gość chciałby, żeby Wynajmujący wystawił fakturę „na firmę”, to zobowiązany jest do przekazania tej informacji przed dokonaniem płatności wraz ze wskazaniem nr NIP firmy.
§ 3
W jaki sposób zmienić rezerwację?
- Modyfikacja rezerwacji możliwa jest wyłącznie w drodze indywidualnego porozumienia z Wynajmującym na zasadach indywidualnie ustalonych. Zatwierdzenie modyfikacji rezerwacji następuje w formie potwierdzenia pocztą elektroniczną.
- Gość może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W tej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić Wynajmującego o zmianie rezerwacji podając dane personalne osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy. Osoba przejmująca rezerwację, zobowiązana jest wówczas do potwierdzenia takiego faktu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, modyfikując rezerwację o niezbędne dane osobowe.
§ 4
W jaki sposób anulować rezerwację?
- Anulowanie rezerwacji dokonywane jest na zasadach określonych w Regulaminie, chyba że Gość zrezygnował z uprawnienia do anulowania rezerwacji. W przypadku skorzystania z Oferty bezzwrotnej, Gość nie jest uprawniony do anulowania rezerwacji.
- Celem anulowania rezerwacji Gość jest zobowiązany złożyć oświadczenie o anulowaniu rezerwacji na adres e-mail: rezerwacja@willamakzakopane.pl lub telefonicznie.
- W przypadku dokonania anulowania rezerwacji, Wynajmujący jest uprawniony do zatrzymania pełnej kwoty zadatku. Zadatek podlega zwrotowi wyłącznie na zasadach wskazanych poniżej.
- Gość jest uprawniony do otrzymania zwrotu pełnej kwoty zadatku w przypadku anulowania rezerwacji w następujących terminach:
- co najmniej 7 dni przed planowanym przyjazdem – dotyczy rezerwacji w niskim sezonie,
- co najmniej 30 dni przed planowanym przyjazdem – dotyczy rezerwacji w wysokim sezonie i terminy specjalne (np.: święta, ferie, długie weekendy, sylwester, wakacje).
- W przypadku anulacji we wskazanych wyżej terminach, zadatek zostanie zwrócony w terminie 7 dni roboczych od złożenia oświadczenia.
- W przypadkach innych niż te wyżej wskazane, anulowanie rezerwacji jest niedopuszczalne.
§ 5
Dodatkowe usługi
- Zwierzęta nie są akceptowalne.
- Zgubienie karty do apartamentu skutkuje naliczeniem opłaty w wysokości 100 PLN.
§ 6
Postanowienia końcowe
- Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Wynajmującym a Gościem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez Sąd właściwy dla siedziby Wynajmującego.
- Wynajmujący zachowuje prawo do zmiany, w każdym czasie, treści Regulaminu.
- Wszelkie zmiany będą zamieszczane w Portalu i będą wchodzić w życie z dniem ich publikacji.
- Korzystanie przez użytkownika z oferty zamieszczonej na Portalu po wprowadzeniu zmian Regulaminu oznacza ich akceptację.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji Regulaminu